• مدیریت مهندسی ۰۹۱۹۹۵۶۳۹۱۱
  • دفتر فروش مرکزی : 02126145899

رادیاتور خنک کننده آب

رادیاتور خنک کننده آب

رادیاتور خنک کننده آب

رادیاتور خنک کننده آب عموما یکی از انواع مبدل‌های حرارتی خشک میباشد که به واسطه هوای محیط رادیاتور قادر است تا دمای آب را کاهش و موجب خنک کاری آب شود. این تیپ رادیاتور بطور کلی به عنوان یک مکانیزم درای کولر عمل نموده و عموما کاربردهای صنعتی دارد. از این تیپ رادیاتور مسی صنعتی میتوان در انواع فرایندهای سرمایشی مربوط به آب استفاده نمود و کاربردی غیر از خنک کاری آب ندارد. امروزه در صنعت تهویه و بخصوص مکانیک سیالات تجهیزات بسیاری نظیر برج خنک کننده برای کاهش دمای آب طراحی و تولید شده است. اما این تیپ خنک کننده صنعتی از ویژگی های خوبی نسبت به سایر انواع برخوردار میباشد که در ادامه مقاله از شرکت تهویه دی ایکس به تمامی موارد مهم رادیاتور آب اشاره خواهیم نمود.

انواع رادیاتور خنک کننده آب

مسی بدون فین : این تیپ کویل عموما در مکانیزم های تبخیری مانند کولینگ تاور مدار بسته مورد استفاده قرار میگیرد و قادر از با استفاده از دو سیال خنک کننده ، آب در جریان داخل تیوب مسی را خنک کاری نماید و راندمان بسیار بالایی دارد.

مسی فین دار : عموما کویل های فین دار مادامی کاربرد دارند که تنها به واسطه هوای محیطی بخواهیم آب را خنک نمایید در غیر این صورت استفاده از انواع کویل های فین دار مورد تایید نمیباشد و موجب افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری خواهد شد.

رادیاتور خنک کننده آب

کاربرد رادیاتور خنک کننده آب

این دستگاه با هدف کاهش دمای آب توسط مهندسین این کارخانه طراحی و تولید گردیده است که نبست به دمای محیط و حرارت آب داخل مدار محاسبات میشود. بطور کلی رادیاتورهای هوا خنک کاربردی صنعتی دارند و اغلب در صنایع نیروگاهی و غیره مورد استقبال قرار میگیرند. یکی از مهمترین ویژگی های خنک کننده آب میتوان به عدم تبخیر آن در حین فرایند کاهش دمای آب اشاره نمود . که امروزه با توجه به گسترش صنایع و کمبود آب در خیلی از مناطق ایران بخصوص در بخش مرکزی ، در صورت عدم توجه سبب توقف صنعت در این مناطق خواهد شد.

مشخصات فنی رادیاتور خنک کننده آب تهویه دی ایکس

  • استفاده از لوله مسی به جای آهنی و آلومینیوم
  • سایز تیوب استاندارد 8/5 اینچ ( 16 میلیمتر )
  • تراکم فین بین 10 الی 16 FPI
  • شاسی و استراکچر بر اساس استاندارد 661 API
  • پروانه فن اکسیال سبدی
  • نوع فین آلومینیوم 150 میکرون
  • تیپ ساخت وی – عمودی – افقی
رادیاتور خنک کننده آب

سازنده رادیاتور خنک کننده آب

شرکت تهویه دی ایکس به عنوان طراح و سازنده انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی مرتبط با سیالات فعالیت دارد که توانسته در این راستا انواع رادیاتور مسی صنعتی را طراحی و تولید نماید. جهت ثبت سفارش کالا و یا بررسی موارد محاسباتی میتوانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما تماس بگیرید

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.